Comunicat
Conform O.U.G. nr.103/2017 ajutorul de deces se achita in termen de 3(trei) zile lucratoare de la solicitare cu conditia existentei creditelor bugetare
Astfel, in scopul prevenirii si limitarii imbolnavirii cu noul coronavirus(covid-19), va rugam ca la depunerea actelor pentru plata ajutorului de deces sa atasati copia dupa un extras de cont pe numele solicitantului in vederea efectuarii viramentului .
Preluarea actelor necesare pentru plata ajutorului de deces se va efectua intre orele:
08,30 – 11,30 de luni pana joi
08,30 – 10,30 vineri
Acte necesare pentru acordarea ajutorului de deces in cazul decesului unui pensionar sau al unui membru de familie
– cerere pentru acordarea ajutorului de deces,potrivit modelului prevazut in anexa nr.11
– cupon de pensie decedat
– certificat de deces (copie si original)
– act de identitate al solicitantului (copie si original )
– EXTRAS DE CONT PE NUMELE SOLICITANTULUI
– dovada ca solicitantul a suportat cheltuielile ocazionate de deces (Ex. factura fiscala, chitante inclusiv declaratie pe propria raspundere – in situatia in care solicitantul este sotul supravetuitor, copilul, parintele, tutorele, curatorul sau declaratie pe propria raspundere autentificata la notar – in cazul altor persoane
– acte de stare civila ale solicitantului din care sa rezulte gradul de rudenie cu decedatul, dupa caz (copie si original)
– actul care atesta calitatea de tutore, curator, mandatar, dupa caz (copie si original)
– adeverinta care sa certifice ca, la data decesului, membrul de familie cu varsta intre 18 si 26 de ani urma o forma de invatamant organizata potrivit legii (original)
Va multumim pentru intelegere !
Conducerea