Anunt concurs

Casa Judeteana de Pensii Bacau cu sediul in Bacau, Str.I.S Sturza, nr. 63 scoate la concurs 1 post vacant de Asistent medical cu studii postliceale in cadrul Serviciului Expertiza Medicala si Recuperare a Capacitatii de Munca Bacau, cu contract de munca pe durata nedeterminata si vechime  minimum 1 an in specialitatea studiiilor, in data de:

– 15.03.2016, ora 11.00, proba scrisa si

– 17.03.2016 ora 13.00, interviul .

Probele de concurs se sustin in Sala de Consiliu a Casei Judetene de Pensii Bacau .

Dosarul de concurs se depune pana la data de 07.03.2016, ora 16.00 la compartimentul resurse umane, camera 110, cu urmatoarele documente:

(1) Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;

e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

(3) În cazul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

(4) Actele prevăzute la alin. 1 lit. b)-d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

       Concursul consta in trei etape :

–          selectia dosarelor de inscriere,

–          proba scrisa ( testarea cunostintelor teoretice necesare ocuparii postului ),

–          interviul ( testarea abilitatilor,aptitudinilor si motivatia candidatilor);

Rezultatul selectarii dosarelor de incriere se afiseaza la sediul institutiei cu mentiunea “admis” sau “respins”, in termen de 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor .

Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari sau rezolvarea unui test grila .

Punctajele se stabilesc astfel : pentru proba scrisa punctajul este de maximum 100 puncte iar pentru proba interviu punctajul maximum este  100 de puncte .

Sunt declarati admisi la  interviu  candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte la proba scrisa.

Punctajele finale, in ordine descrescatoare,  se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu .

Se considera admis la concurs candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post .

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa,iar daca egalitatea se mentine candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.

        BIBLIOGRAFIE :

Legea nr.263/ 2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile ulterioare;

Manual pentru colegiile si scolile postliceale sanitare : ,,Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali”- Editura Viata Medicala Romaneasca( Sub redactia Lucretia Titirica).